Tuesday, October 22, 2013

My Hostel Life

Aku Budak Asrama

Part 2

Introduce My Lovely Princess Roomate (STEP 2006)

Sebaik melangkah kaki memasuki asrama Sekolah Menengah Teknik Pendang (STEP) untuk tahun keduaku, satu kejutan diterima aku. Tidak menyangka akan berpisah daripada roomate terdahulu, dan memiliki rakan bilik baru.
 Walaupun, aku mengambil masa untuk menyesuaikan diri dengan persekitaran baru, namun rakan-rakan baru sentiasa memberi semangat dan menerima kehadiran diri ini.

Roomate B-3-7 Sekolah Menengah Teknik Pendang (STEP), Jalan Pokok Tai, Pendang, Kedah

 Jaslina (B-3-7-1)
Kejuruteraan Elektrik

 Amiza Afifulhuda (B-3-7-2)
Kejuruteraan Elektrik

 Farah Wahida (B-3-7-3)
Kejuruteraan Awam

 
 Fauziah (B-3-7-4)
Perdagangan

 Nor Afiqah (B-3-7-5)
Kejuruteraan Awam

 Nurul Anisah (B-3-7-6)
Kejuruteraan Mekanikal

 Nor Azehan (B-3-7-7)
Kejuruteraan Awam

 Nur Syazwanie (B-3-7-8)
Kejuruteraan Awam

 Juraiza Ezza  (B-3-7-9)
Kejuruteraan Mekanikal

 Nurul Hidayah (B-3-7-10)
Pengajian Pakaian

 Syaza Awatif (B-3-7-11)
Kejuruteraan Mekanikal

Nurul Nadia (B-3-7-12)
Kejuruteraan Awam

Sesungguhnya, meskipun masa aku bersama kalian satu tempoh masa singkat, namun ia memori manis dalam kehidupan.
Seribu kemaafan diminta kerana ambil gambar kalian tanpa sebarang kebenaran..

###Akhir kalam,aku mohon maaf atas kekhilafan semasa tinggal bersama dalam satu bilik bersama kalian...

No comments:

Post a Comment